Carrien Dijkstra werkt ook als zelfregisserend cameravrouw of als regisseur.
Dat kan voor de omroepen zijn, maar ook voor bedrijfsfilms of voor non-profit organisaties.
Regisseren is verbeelden.
"Don't tell them, show them" is niet voor niets een klassieke uitspraak die nog steeds geldt.
En daarom is het belangrijk je in een onderwerp te verdiepen en grondig te bedenken wat de boodschap moet zijn.
Een inhoudelijk beeldende gedachte is essentieel voor een visueel interessant produkt.

Bijvoorbeeld:

Promotiefilm voor het POPstation van het betonbedrijf Westo, ten behoeve van een internationale beurs, script, regie & camera (zie video 1 hieronder)
Voorlichtingsfilm voor de campagne tegen zwerfafval Doe Gewoon Schoon, waarin jongeren via audities een rol konden winnen. (zie video 2 hieronder)
Videoclip Shirma Rouse, gotta be my girl, regie & camera (zie video 3 hieronder)
Commercial voor het Dolfinarium (zie video 4 hieronder)
DVD "De Droomwens" voor het Dolfinarium.
Educatieve videofilms voor het textiellab in het Textielmuseum.
De vertaling van een nieuw beleidsplan d.m.v. een voorlichtingsDVD voor de vrijwilligers van de Zonnebloem.

 

fotos_normaal.jpg    videos_normaal.jpg videos_normaal.jpg videos_normaal.jpgvideos_normaal.jpg